Pyralgina.
Przygotowaliśmy nową platformę komunikacyjną dla marki Pyralgina.
wyzwanie.
Po wejściu leku Ketonal marka straciła udziały rynkowe oraz swoje atrybuty wizerunkowe. Problemem w utrzymaniu wysokiego poziomu sprzedaży była również dynamicznie rozwijająca się kategoria - pozostali producenci wprowadzali coraz to nowsze warianty leków typu RR czy Extra.
Wyzwaniem dla komunikacji marketingowej było więc znalezienie balansu pomiędzy twórczą i efektywną komunikacją, która doprowadzi do odzyskania udziałów na rynku OTC (eng. Over The Counter Drug).
rozwiązanie.
Stworzyliśmy platformę komunikacji opartą o koncept storytellingowy. Wykorzystując wiedzę z przeprowadzonych badań marketingowych, odwołaliśmy się do szpitalnego DNA marki - to właśnie ten “Fakt” stanowi wyróżnik dla produktu na tle konkurencji. Przygotowaliśmy scenariusz oraz pełniliśmy nadzór nad produkcją spotu telewizyjnego “Fakty mówią same za siebie”.
Kampania nagrodzona w konkursie Effie Awards 2023.
podsumo-wanie.
Dzięki skutecznej kampanii i odświeżonej komunikacji, Pyralgina stała się silną marką nr 3 w swojej kategorii. Jednocześnie marka nie wprowadzała żadnych nowości na rynek! Pyralgina nie tylko przestała tracić udziały na rzecz Ketonalu, ale znacząco je zwiększyła i utrzymała (już w pierwszym roku komunikacji). Co więcej, marka konsekwentnie realizowała wypracowaną przez nas platformę i strategię na przestrzeni kolejnych kilku lat.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!