Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje

Pyralgina.

Przygotowaliśmy nową platformę komunikacyjną dla marki Pyralgina.

wyzwanie.

Po wejściu leku Ketonal marka straciła udziały rynkowe oraz swoje atrybuty wizerunkowe. Problemem w utrzymaniu wysokiego poziomu sprzedaży była również dynamicznie rozwijająca się kategoria - pozostali producenci wprowadzali coraz to nowsze warianty leków typu RR czy Extra.

Wyzwaniem dla komunikacji marketingowej było więc znalezienie balansu pomiędzy twórczą i efektywną komunikacją, która doprowadzi do odzyskania udziałów na rynku OTC (eng. Over The Counter Drug).

rozwiązanie.

Stworzyliśmy platformę komunikacji opartą o koncept storytellingowy. Wykorzystując wiedzę z przeprowadzonych badań marketingowych, odwołaliśmy się do szpitalnego DNA marki - to właśnie ten “Fakt” stanowi wyróżnik dla produktu na tle konkurencji. Przygotowaliśmy scenariusz oraz pełniliśmy nadzór nad produkcją spotu telewizyjnego “Fakty mówią same za siebie”.

Logotyp konkursu branżowego Effie Awards Poland.

Kampania nagrodzona w konkursie Effie Awards 2023.

podsumo-wanie.

Dzięki skutecznej kampanii i odświeżonej komunikacji, Pyralgina stała się silną marką nr 3 w swojej kategorii. Jednocześnie marka nie wprowadzała żadnych nowości na rynek! Pyralgina nie tylko przestała tracić udziały na rzecz Ketonalu, ale znacząco je zwiększyła i utrzymała (już w pierwszym roku komunikacji). Co więcej, marka konsekwentnie realizowała wypracowaną przez nas platformę i strategię na przestrzeni kolejnych kilku lat.

inne realizacje.

Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.