Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!
wyzwanie.
Wprowadzone 4 warianty smakowe miały docierać do młodszej grupy docelowej oraz zająć nowe obszary w kategorii, w której królują napoje funkcjonalne i energetyki. Trudnością były reklamowe ograniczenia prawne dla grupy targetowej (13-18 lat). Kolejnym wyzwaniem było jasne wskazanie na czym polega koncept kreatywny opakowań. A to wszystko zamknięte w 8–sekundowym formacie!
rozwiązanie.
Nienachalny format teledysku w formie animacji spełniał kilka zadań: ilustrował zasadę działania emotek na puszkach, prezentował smaki oraz zapewniał wyrazistość komunikacyjną. We współpracy z artystą, Bladym Krisem, stworzyliśmy dźwiękonaśladowczy utwór, oparty na beatboxie, który stanowił tło spotu.
Kampanię uruchomiliśmy na ulubionych platformach młodych w sieci (Tik Tok, Instagram, Youtube, Spotify), aby zapewnić im wszystko, co lubią i czego szukają: muzykę, zabawę, gry oraz challenge.
Nasza grupa docelowa pokochała nowy produkt Tymbark!
podsumo-wanie.
Na bazie efektywnych działań w Polsce (kampania została doceniona w konkursach KTR i Kreatura) powierzono nam aktywności na rynkach rumuńskim (kampania digital) i węgierskim, gdzie launch produktu - tutaj o nazwie TopJoy - został wprowadzony poprzez kampanię TV, wspartą aktywnościami digitalowymi. Cel sprzedażowy i komunikacyjny zainteresowania samymi właściwościami puszek i utworem został osiągnięty również przez buzz wśród konsumentów - własne filmiki na Tik Toku, czy prośba o 2h wersję utworu muzycznego na YouTube.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
Captain Jack.
W trakcie pandemii zorganizowaliśmy online’owe domówki dla 5 000 000 fanów marki Captain Jack.
Otomoto.
Stworzyliśmy nową platformę komunikacyjną, która miała za zadanie angażować odbiorców emocjonalnie.