Captain Jack.
W trakcie pandemii zorganizowaliśmy online’owe domówki dla 5 000 000 fanów marki Captain Jack.
wyzwanie.
Imprezowy charakter marki Captain Jack (Kompania Piwowarska) był od samego początku wpisany w jej DNA. W 2020 roku COVID-19 zmienił dotychczasowy rynek reklamowy. Strategie marketingowe firm musiały w jak najszybszym czasie zostać dostosowane do panującej wówczas sytuacji. Pandemia w sposób nagły i całkowity przekształciła modele działań biznesowych.
Punkt ciężkości aktywności marek przeniósł się więc do online'u.
rozwiązanie.
W trzy tygodnie wypracowaliśmy i wcieliliśmy w życie nową koncepcję działań, która odpowiadała zarówno warunkom panującym w kraju , jak i naszej grupie konsumenckiej. Zorganizowaliśmy największą domówkę w sieci, czyli ONLINE-ówki Captain Jack.
To pierwsza tego typu akcja podczas pandemii, która została przeprowadzona całkowicie zdalnie. ONLINE-ówk@ to cykl cotygodniowych imprezowych spotkań z influencerami w czasie izolacji społecznej. Przez 2 miesiące organizowaliśmy imprezowe live’y na Facebooku, angażując w nie 7 wyjątkowych gwiazd polskiej sceny muzycznej i internetowej.
To pierwsza tego typu akcja podczas pandemii, która została przeprowadzona całkowicie zdalnie. ONLINE-ówk@ to cykl cotygodniowych imprezowych spotkań z influencerami w czasie izolacji społecznej. Przez 2 miesiące organizowaliśmy imprezowe live’y na Facebooku, angażując w nie 7 wyjątkowych gwiazd polskiej sceny muzycznej i internetowej.
Zorganizo-waliśmy największą domówkę w sieci, czyli ONLINE-ówki Captain Jack.
5 mln.
zasięg kampanii
16,6
razy dłuższy średni czas wyświetlania live’a względem założonego KPI
100%
wzrost średniego zasięgu dziennego (w stosunku do analogicznego okresu)
140%
KPI dla zainteresowanych wydarzeniem
podsumo-wanie.
Pandemia COVID-19 szybko zmieniła rzeczywistość komunikacyjną marek. W tym trudnym dla całej branży czasie, przygotowana przez nas kampania pozwoliła nie tylko utrzymać świadomość marki, ale także zwiększyć organiczny przyrost fanów i ich zaangażowanie na profilach Captain Jack. W trakcie akcji odnotowaliśmy również rekordową liczbę wzmianek na temat marki w internecie (wzrost o 818%).