Allegro.
Zwiększenie świadomości marki poprzez reklamy wideo typu in-stream na Facebooku i Instagramie.
wyzwanie.
Celem i wyzwaniem kampanii było ugruntowanie pozycji Allegro, jako głównej marki handlowej online oraz zwiększenie świadomości kategorii modowej dostępnej na platformie.
rozwiązanie.
Badania przeprowadzone przez Allegro wykazały, że dotarcie do kobiet będzie kluczem do rozpowszechniania informacji o treściach związanych z modą, znanych markach i zakupach w aplikacji.
Wyprodukowaliśmy krótkie filmy zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych do Feed i Stories, a także wybór 15-sekundowych reklam wideo typu In-Stream. Reklamy były dynamiczne, kolorowe i kierowane do wspomnianej wyżej grupy docelowej.
Reklamy były dynamiczne i odpowiednio targetowane do grupy docelowej.
7,6%
wzrost wskaźnika zapamiętania reklamy marki
2,8%
wzrost wskaźnika zapamiętania komunikatu/wiadomości
3,3%
wzrost wskaźnika preferencji wyboru marki
podsumo-wanie.
Atrakcyjny format reklam wideo typu In-Stream pomógł platformie Allegro zwiększyć świadomość wśród grupy odbiorców stać się popularnym miejscem zakupów w kategorii modowej.