Pizza Hut.
Zbudowaliśmy największą pizzę świata w Minecraft!
wyzwanie.
Pandemia i rosnące wraz z nią społeczne niepokoje sprawiły, że użytkownicy szukali w internecie pozytywnych bodźców. Marki stanęły przed wyzwaniem stworzenia nietuzinkowej komunikacji, która zainteresuje i zaangażuje społeczność.
rozwiązanie.
Zaangażowaliśmy społeczność gamerów we wspólny projekt z Pizzą Hut. Do koordynacji zaprosiliśmy popularnego streamera gier - Inareqa. W ten sposób razem z graczami i fanami zbudowaliśmy pizzę w Minecrafcie złożoną z 2,5 miliona klocków! Najbardziej aktywnych uczestników nagrodziliśmy kodami zniżkowymi.
Zbudowaliśmy największą pizzę świata w Minecraft!
podsumo-wanie.
Dzięki naszym działaniom Pizza Hut umocniła swój status love brandu. Zadbaliśmy o marketing relacji i wykorzystaliśmy trend phygital, który z założenia łączy świat realny z cyfrowym.
inne realizacje.
Tic Tac.
Z okazji półwiecza marki Tic Tac opowiedzieliśmy historię kultowych drażetek za pomocą loterii konsumenckiej.
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!
Captain Jack.
W trakcie pandemii zorganizowaliśmy online’owe domówki dla 5 000 000 fanów marki Captain Jack.