Tic Tac.
Z okazji półwiecza marki Tic Tac opowiedzieliśmy historię kultowych drażetek za pomocą loterii konsumenckiej.
wyzwanie.
Wyzwaniem było stworzenie akcji, która przełoży się na wzrost sprzedaży produktów i zaktywizuje fanów marki Tic Tac.
rozwiązanie.
Tic Tac to kultowy brand, dlatego w loterii postawiliśmy na kultowe nagrody. Gadżety nawiązywały do każdej z pięciu dekad istnienia marki np. aparat polaroid - symbol lat 70. lub konsola nintendo - symbol lat 90.
Kampania była szeroko wspierana w TV, OOH, digitalu i w punktach sprzedaży. Dodatkowe wsparcie dla aktywacji stanowiła urodzinowa seria pięciu filmów “Dekady świeżości” z Maciejem Stuhrem w roli głównej, za których kreację odpowiadaliśmy. Wideo można było obejrzeć na kanale YouTube oraz dedykowanej podstronie tictac.pl.
Tic Tac to kultowy brand, dlatego w loterii postawiliśmy na kultowe nagrody.
5 tys.
odwiedzin dedykowanego landing page’a akcji
5 mln.
odbiorców materiału influencerskiego
900.
zgłoszeń dziennie
podsumo-wanie.
Kampania zaangażowała do udziału w aktywnościach duże grono potencjalnych konsumentów drażetek i znacząco przyczyniła się do wzrostu sprzedaży produktu. Działania wyraźnie przełożyły się na wzrost świadomości oraz zbudowanie nowego grona odbiorców.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
Nutella.
W sposób kompleksowy zorganizowaliśmy ogólnopolską kampanię aktywacyjną “Nutella® kocha Polskę”.
Szlachetna Paczka.
3 lata z rzędu wspólnie bijemy rekordy!