Szlach-etna Paczka.
3 lata z rzędu wspólnie bijemy rekordy! Celem współpracy jest uspójnienie komunikacji i zaangażowanie większej liczby chętnych do pomocy.

wyzwanie.
Pandemia COVID-19, ale i pocovidowa rzeczywistość. Wojna w Ukrainie. To wydarzenia, które sprawiły, że Polacy byli zmęczeni pomaganiem. Niestety, liczba osób potrzebujących znacząco wzrosła, ale Polacy czuli, że nie mają się już czym dzielić…
rozwiązanie.
Ze Stowarzyszeniem Wiosna i Szlachetną Paczką pracujemy na zasadach pro publico bono, wspierając instytucje strategicznie i kreatywnie od 3 lat.
W 2020 roku wprowadziliśmy nową platforma komunikacyjną, która odpowiedziała na obawy Polaków. Uświadamiamy, jak wiele osób jest w o wiele trudniejszej sytuacji niż przeciętny Polak, i jak bardzo pomoc jest im potrzebna.


Kampania nagrodzona w konkursie Effie Awards 2020.
100%
rodzin otrzymało pomoc każdego roku
180 mln zł.
to łączna wartość paczek

podsumo-wanie.
Nasze działania dla Szlachetnej Paczki zostały docenione przez jury jednego z najważniejszych konkursów branżowych Effie Awards Poland. Efektem partnerskiej współpracy, a także projektowania mądrych rozwiązań są rokroczne rekordy, jakie osiągamy przy okazji każdej zbiórki.
inne realizacje.
Nutella.
W sposób kompleksowy zorganizowaliśmy ogólnopolską kampanię aktywacyjną “Nutella® kocha Polskę”.

Tic Tac.
Z okazji półwiecza marki Tic Tac opowiedzieliśmy historię kultowych drażetek za pomocą loterii konsumenckiej.

Allegro.
Zwiększenie świadomości marki poprzez reklamy wideo typu in-stream na Facebooku i Instagramie.
