Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
wyzwanie.
Zadaniem było zaprezentowanie produktów Samsung Galaxy i ich funkcjonalności oraz podkreślenie komfortu, jaki daje korzystanie z całego ekosystemu urządzeń. Wszystko w świątecznym kontekście i z raperem Wojtkiem Sokołem w roli głównej.
rozwiązanie.
Znaleźliśmy to, co te składowe łączy: NIC. „Nic” jest tytułem płyty Wojtka Sokoła oraz typową polską odpowiedzią na pytanie „co chcesz na Święta?”. I przede wszystkim - NIC nie powinno zakłócać magii świąt - tak, jak i nic nie zakłóca przełączania się między urządzeniami Samsung Galaxy.
Kampania obejmowała działania digitalowe na platformach YouTube oraz VOD, promocję w social media, jak również aktywację na dedykowanej stronie konkursowej.
NIC. „Nic” jest tytułem płyty Wojtka Sokoła oraz typową polską odpowiedzią na pytanie „co chcesz na Święta?”
15 mln.
odtworzeń spotu
40 mln.
zasięg użytkowników
8%
wzrostu Brand Attitudes - Oryginalna, wyróżniająca się marka
11%
wzrostu Equity Metrics - Brand relationship
10%
wzrostu wskaźnika “Chcę być kojarzony z tą marką” w badaniu Generacji Z
podsumo-wanie.
Kampania digitalowa prowadzona była przez 3 tygodnie. Połączyliśmy narzędzia, które miały wpływ na cel wizerunkowy (standardowy storytelling) oraz cel taktyczny polegający na szczegółowej prezentacji produktów marki (mechanika aktywacji). Pozwoliło to nie tylko pogłębić relację z marką i zwrócić uwagę odbiorcy na funkcjonalnościach ekosystemu Samsung, ale również wzbudzić ciepłe, świąteczne uczucia.
inne realizacje.
Nutella.
W sposób kompleksowy zorganizowaliśmy ogólnopolską kampanię aktywacyjną“Nutella® kocha Polskę”.
Tic Tac.
Z okazji półwiecza marki Tic Tac opowiedzieliśmy historię kultowych drażetek za pomocą loterii konsumenckiej.
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!