Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects

Tymbark.

We successfully launched a new brand product in the Polish, Romanian and Hungarian markets!

Baner reklamujący kampanię "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun"

the challenge.

The 4 new flavor variants were introduced to reach a younger target group and to occupy new areas in a category where functional and energy drinks reign supreme. The difficult part was legal restrictions related to advertising for the target group (13-18 years old). Another challenge was to clearly indicate what the creative concept of the packaging was all about. And all this encapsulated in an 8-second format!

the solution.

The unobtrusive animated video format fulfilled several tasks: it illustrated the principle of the emoticons on the cans, showcased the flavors, and provided communication clarity. In collaboration with the artist Blady Kris we created a soundtrack based on beatboxing, which served as the spot's background.

We launched the campaign on the youth's favorite online platforms (Tik Tok, Instagram, Youtube, Spotify) to provide them with everything they like and are looking for: music, fun, games and a challenge.

Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.
Ekran telefonu prezentujący interaktywną grę Tymbark Crazy Fun.

Our target audience loved the new Tymbark product!

35 mln.

views of the campaign on Facebook and Instagram

14 mln.

views of advertising spots on YouTube

1,5 mln.

listens to the song on Spotify

4x

the estimated increase in product sales

the summary.

On the basis of effective activities in Poland (the campaign was recognized in the KTR and Kreatura competitions), we were entrusted with activities in the Romanian (digital campaign) and Hungarian markets, where the product – named TopJoy here – launch was introduced through a TV campaign supported by digital activities. The sales and communication goal of interest in the properties of the cans themselves and the song was also achieved through buzz among consumers – their own videos on Tik Tok or a request for a 2h version of the music track on YouTube.

Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszek.
Baner reklamujący kampanię marki Tymbark "Tak się składa, że Tymbark wprowadził Crazy Fun!".
Limitowane puszki Tymbark z kampanii Crazy Fun.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Limitowane puszki Tymbark z kampanii Crazy Fun.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.
Fragment spotu reklamowego Tymbark Crazy Fun prezentującego limitowaną edycję puszki.

other realizations.

Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects