Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
wyzwanie.
Green Cell zaprojektował innowacyjną ładowarkę do samochodów elektrycznych. Stanęliśmy przed wyzwaniem wprowadzenia produktu na rynek z wykorzystaniem spotu digitalowego, który miał uświadomić i zachęcić grupę odbiorców do zakupu.
rozwiązanie.
W kampanii innowacyjny był produkt, ale także sam spot i sesja zdjęciowa. Zdecydowaliśmy się na produkcję wykorzystującą technikę ekranów ledowych i wirtualne przestrzenie. Dzięki temu mieliśmy możliwość w ciągu jednego dnia zdjęciowego przenieść się w kilka lokacji, zmienić pory roku i dnia.
Poza warstwą wizualną przygotowaliśmy kompleksową strategię komunikacji w kanałach społecznościowych oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie.
Zdecydowa-liśmy się na produkcję wykorzystu-jącą technikę ekranów ledowych i wirtualne przestrzenie.
podsumo-wanie.
Dzięki przygotowaniu kompleksowej strategii komunikacja, kampania launchowa była efektywna i spójna z wizją marki. Była to dla nas pierwsza tego typu produkcja, natomiast zaangażowaliśmy do niej zaznajomionego z tą techniką reżysera, co przełożyło się na osiągnięcie założonych z klientem celów.