Phinance.
Przygotowaliśmy nieszablonowy projekt graficzny, który podkreśla profesjonalizm firmy i pomaga budować jej wiarygodność.
opis marki.
Phinance S.A. to jedna z największych i najprężniej działających firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Marka od 20 lat jest liderem na rynku doradztwa finansowego, gwarantując rozwiązania w oparciu o kompleksowe usługi związane z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami, a także kredytami czy leasingami.
Anna Dudzińska
Ostatecznie Hand Made wyróżniła się jako firma o doskonałej renomie, ogromnym doświadczeniu w dziedzinie projektowania stron internetowych oraz zdolności do zrozumienia naszych unikalnych potrzeb i oczekiwań.
cele:
Nowoczesny i funkcjonalna strona internetowa, która miała umożliwić klientom Phinance S.A. łatwy dostęp do informacji, produktów i usług. Projekt uwzględniał także cele i potrzeby pozostałych grup odbiorców marki:
doradców, którzy chcą przedstawić swoje usługi na własnych, dedykowanych podstronach dających możliwość szybkiego udostępniania ich klientom przy pomocy skróconych adresów, (phinance.pl/doradcy/imię+nazwiskoi),
potencjalnych kandydatów, którzy szukają szczegółowych informacji nt. rekrutacji.
Rafał Włodarczyk
Ponadto rozwiązania projektowe proponowane przez designera powinny być jak najszybciej konfrontowane z technicznymi możliwościami, dlatego współpraca na linii design-dev rozpoczyna się już na etapie koncepcji. Zespół projektowy nie kończy swojej pracy na etapie handoff, ale współpracuje z web-developerami również w fazie testowania, dbając o prawidłowe wdrożenie warstwy wizualnej.
Rola Hand Made.
Zakres prac objął stworzenie koncepcji wizualnej oraz makiet high-fidelity wraz z opracowaniem niestandardowych mikrointerakcji. Powstał również design kit, czyli zbiór zdefiniowanych standardów, wytycznych i komponentów graficznych, który pomógł zespołowi projektowemu i developerom zachować spójność wizualną i funkcjonalną.
Prace wizualne zostały poprzedzone działaniami z zakresu UX, takimi jak: opracowanie założeń konwersji, ścieżek użytkownika i architektury informacji. Stworzone zostały również makiety low-fidelity służące wizualizacji struktury i określeniu hierarchii informacji na poszczególnych podstronach. Serwis został także wypełniony treściami ze szczególnym uwzględnieniem SEO writingu.
Opracowanie założeń konwersji, ścieżek użytkownika i architektury informacji. Zaprojektowanie makiet low-fidelity.
Stworzenie koncepcji wizualnej wraz z pełnym redesignem pod kątem wizualnym.
Wdrożenie w pełni responsywnego serwisu.
Optymalizacja strony pod kątem SEO
czynniki sukcesu.
Właściwie skoordynowany proces pozwala klientowi nie tylko na wgląd we wszystkie etapy tworzenia, ale również na aktywne w nich uczestniczenie. Dzięki temu, klient staje się współtwórcą, a jego wkład w projekt jest nieoceniony. Jesteśmy dla naszych klientów partnerem. Takie podejście po raz kolejny zagwarantowało nam stworzenie wysokiej jakości produktu, spełniającego wszystkie założenia.