Melato-nina
LEK-AM.

Zaprojektowaliśmy nową odsłonę strony produktowej leku Melatonina LEK-AM.

opis marki.

Firma LEK-AM jest spółką z całkowicie polskim kapitałem, jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm farmaceutycznych na polskim rynku. Lek Melatonina LEK-AM jest wskazany jako środek pomocniczy w leczeniu zaburzeń rytmu snu i czuwania.

Filip Kopijer

Digital Marketing
Manager Lek-am
Hand Made przedstawiła propozycje w zakresie rozwiązań UX oraz implementacji spotu Melatoniny LEK-AM „Do wyspanych Świat należy” na stronie, które doskonale odpowiedziały na nasze założenia.

Proces wdrożenia nowej strony przebiegł bardzo sprawnie z dużym wyczuciem oraz elastycznością.

cele:

Grupę docelową serwisu stanowią kobiety w wieku 55+ oraz osoby, które mają problemy z bezsennością. Dlatego głównym celem współpracy było usprawnienie edukacyjnej funkcji działania witryny. Dodatkowo, 85% użytkowników odwiedza stronę z urządzeń mobilnych, więc konieczne było zoptymalizowanie jej responsywności.

Portret Rafała Włodarczyka, Head of Digital w agencji reklamowej Hand Made.

Rafał Włodarczyk

Head of Digital Design
w Hand Made
Ponad 80% ruchu na stronie generowane jest przez urządzenia mobilne. Proces projektowy od początku skupił się więc na opracowaniu rozwiązań mobilnych (mobile first) oraz stworzeniu najlepszych rozwiązań pod kątem SEO.

Rola Hand Made.

Ponad 85% ruchu na stronie jest generowana przez urządzenia mobilne. W związku z tym zaproponowaliśmy proces projektowy, który od początku skupiał się na opracowaniu rozwiązaniach mobilnych (mobile first). Dodatkowo, już na etapie projektowania architektury informacji współpracowaliśmy z agencją SEO, by przygotować najlepsze rozwiązania pod kątem pozycjonowania strony w wyszukiwarce.

Opracowanie nowej architektury informacji.

Projekt wizualny witryny.

Przygotowanie makiet low-fidelity, prezentujących zawartość poszczególnych podstron.

Development w oparciu o CMS Wordpress.

efekty współpracy:

Powstał nowoczesny, dopracowany wizualnie serwis. Strona spełnia wszystkie wymogi
w zakresie użyteczności oraz czytelnie prezentuje treści edukacyjne. Dodatkowo, poprawiliśmy responsywność strony na urządzeniach mobilnych, skąd głównie zbierany jest ruch.

Przed:
Po:
Przed:
Po:
Przed:
Po:
Przed:
Po:

czynniki sukcesu.

Ścisła współpraca pomiędzy zespołem digitalowym agencji, developerskim i klientem była kluczowym czynnikiem sukcesu. Dzięki temu, że klient znał nowoczesne narzędzia, takie jak Figma, komunikacja i praca na makietach przebiegała sprawnie i efektywnie. To umożliwiło szybkie reagowanie na wszelkie potrzeby i zmiany - co w efekcie przełożyło się na stworzenie produktu, który w pełni spełniał założenia projektu.

inne realizacje.

Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje