Mercator.
Specjalistyczne rękawice w wydaniu premium? Stworzyliśmy serwis, który łączy dwie cechy produktu.
wyzwanie.
Na etapie projektowania strony producent posiadał dwa produkty w portfolio. Stanęliśmy przed wyzwaniem, by zaprezentować je na stronie w sposób, który podkreśla ich specjalistyczny charakter i jakość premium - z uwzględnieniem możliwości rozbudowy serwisu o kolejną gamę produktów.
rozwiązanie.
Zrealizowaliśmy i zamieściliśmy na stronie instruktażowe filmy wideo oraz interaktywne elementy. Przykładem jest model rękawicy 3D. Po kliknięciu w konkretny punkt, użytkownik wchodzi w interakcje z produktem i dostaje informacje nt. jego funkcjonalności. Takie rozwiązanie podkreśla jego specjalistyczny charakter oraz wskazuje, że stoją za nim przemyślane rozwiązania technologiczne. W ramach tworzenia materiałów na stronę, wykonaliśmy także studyjną i plenerową sesję fotograficzną.
Specjali-styczne rękawice w wydaniu premium? Stworzyliśmy serwis, który łączy dwie cechy produktu.
podsumo-wanie.
Serwis został przystosowany do modelu biznesowego marki, który zakłada ciągłe poszerzanie portfolio. Atrakcyjna forma prezentacji modeli rękawic z wykorzystaniem technik wideo i animacji 3D, nadała produktom jakości premium oraz pozwoliła użytkownikom wejść z nimi w interakcję.
inne realizacje.
Nutella.
Przygotowaliśmy kampanię “Nutella® kocha Polskę”, w ramach której sprzedaliśmy 3 miliony słoików z limitowanej edycji.
Tic Tac.
Z okazji półwiecza marki Tic Tac opowiedzieliśmy historię tych kultowych drażetek za pomocą loterii konsumenckiej.
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!