
Trwa loteria Nutella® Dodaje Uśmiechu

Nutella® po raz kolejny zorganizowała ogólnopolską aktywację konsumencką. Za jej przygotowanie i komunikację odpowiedzialna jest agencja Hand Made.
Loteria “Nutella® Dodaje Uśmiechu” rozpoczyna tzw. Pancake Season. Akcja promuje różne oblicza przygotowania naleśników i pancake’ów z wykorzystaniem kremu Nutella®. Aby wziąć w niej udział należy kupić promocyjne opakowanie kremu Nutella®, zarejestrować kod na stronie i zdrapać wirtualną zdrapkę.
Agencja odpowiada za pełną obsługą loterii - od koordynacji kwestii formalnych, przez przygotowanie KV akcji (w tym wszystkich materiałów graficznych dla kanałów digitalowych), po obsługę formularza zgłoszeń.
Hand Made od 5 lat jest agencją partnerską brandu, odpowiada za strategię komunikacji oraz działania offline i online dla marki Nutella®. Świadczy także usługi produkcji foto i wideo, zapewnia obsługę graficzną i realizuje ogólnopolskie aktywacje konsumenckie.
Nutella®, należąca do grupy Ferrero, trafiła do Polski w 1992 roku i po dziś dzień jest niekwestionowanym liderem rynku w swojej kategorii. Dzięki wyjątkowemu smakowi, charakterystycznemu słoikowi i konsekwentnej komunikacji jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. 5. lutego obchodzony jest World Nutella® Day.
Hand Made to agencja reklamowa full service, zapewniająca klientom obsługę we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji. Agencja projektuje rozwiązania komunikacyjne, zapewnia pełne wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne dla marek polskich i zagranicznych. Została czterokrotnie wyróżniona spośród najlepszych polskich agencji w raportach Media & Marketing Polska.