Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Po raz kolejny dla Szlachetnej Paczki

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Po raz kolejny dla Szlachetnej Paczki

Tegoroczna kampania Szlachetnej Paczki zachęca do świątecznej pomocy potrzebującym rodzinom. Agencja Hand Made, jak co roku, odpowiada za wsparcie strategiczno-kreatywne, w tym scenariusz spotu TV.

Stowarzyszenie WIOSNA ponownie zachęca do mądrej pomocy potrzebującym rodzinom w ramach Szlachetnej Paczki. W 2021 roku ponad 17 000 rodzin z 650 rejonów w Polsce otrzymało pomoc dzięki Szlachetnej Paczce. To aż o 3 000 obdarowanych rodzin więcej niż rok wcześniej. W wolontariat zaangażowało się prawie 13 tysięcy osób, a Szlachetna Paczka połączyła w pomaganiu łącznie ponad 700 000 osób. Wartość pomocy, ponownie w porównaniu do rekordowego roku wcześniej, zwiększyła się aż o 17 milionów. To dało łącznie 68 milionów złotych!

W tym roku kampania opiera się na haśle “dobro to wynik dzielenia” i przypomina, że nawet mając niewiele, wciąż możemy się podzielić dobrem. Do 9 grudnia każdy zaangażowany ma możliwość wyboru rodziny, dla której przygotuje paczkę, uwzględniającą najważniejsze potrzeby. Lista dostępna jest na stronie akcji.

Agencja Hand Made pracuje ze Stowarzyszeniem Wiosna i Szlachetną Paczką na zasadach pro publico bono, wspierając instytucję strategicznie i kreatywnie od 3 lat. Kampania prowadzona przez Hand Made 2020 roku została nagrodzona brązową statuetką Effie Awards.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje