Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

NUTELLA® i Hand Made startują z kampanią NUTELLA® Kocha Pieczywo

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

NUTELLA® i Hand Made startują z kampanią NUTELLA® Kocha Pieczywo

Wystartowała najnowsza kampania kremu NUTELLA® - „NUTELLA® Kocha Pieczywo”.

Marka NUTELLA® wraz z agencją Hand Made przygotowała akcję promocyjną podkreślającą kultową kombinację pieczywa i kremu NUTELLA®. Akcja ma również walor edukacyjny – na stronie nutella.com poznać można ciekawostki na temat najchętniej konsumowanych w Polsce rodzajów pieczywa oraz wiele smakowitych, nieoczywistych inspiracji. Kampanii towarzyszy loteria NUTELLA® Kocha Pieczywo, która potrwa do 30 września. W puli nagród znajdują się tostery, urządzenia do domowego wypieku chleba oraz kosze piknikowe.

Za organizację aktywacji odpowiada agencja Hand Made, która nieprzerwanie już od 7 lat jest agencją partnerską marki w Polsce.

Do zadań agencji Hand Made należy opracowanie komunikacji kampanii oraz kompleksowa obsługa loterii. Agencja przygotowała key visuale, projekty opakowań, materiały POS oraz materiały komunikacyjne do mediów. Akcja promowana jest w TV, digitalu, mediach społecznościowych i prasie handlowej.

Hand Made od 18 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje