Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Nowy napój Tymbark z kampanią od Hand Made – „tak się składa, że” w puszce!

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Nowy napój Tymbark z kampanią od Hand Made – „tak się składa, że” w puszce!

Wystartowała kampania promocyjna nowego produktu w portfolio Tymbark. Za całość działań w digitalu odpowiada agencja Hand Made.

Crazy Fun to nowy produkt marki Tymbark, który niedawno pojawił się na półkach sklepowych. Gazowany napój w puszce dedykowany jest młodzieży w wieku 13-18 lat i stanowi świeżą interpretację utrzymywanej strategii „Kochaj życie”. W nowej kampanii chodzi więc przede wszystkim o dobrą zabawę, podejmowanie wyzwań i eksperymentowanie – czyli coś, co „Zetki” lubią najbardziej. Tym samym, akcja promocyjna skupia się na naturalnym dla nich środowisku – digitalu. Wypracowaniem platformy komunikacyjnej, a następnie realizacją całości działań reklamowych w ramach wygranego przetargu zajęła się agencja Hand Made.

Puszki z napojem Crazy Fun wyróżnia charakterystyczny design, wykorzystujący popularne w internecie emotki i umożliwiający łączenie ich ze sobą w nowe układy. Ta unikatowa cecha opakowania nadaje rytm całej kampanii, zamykającej się pod hasłem: „Tak się składa, że [Tymbark]”. Oprócz opracowania hasła, Hand Made współtworzyła wraz z marką Tymbark strategię, koncepcję kreatywną i plan działań oraz opracowała key visual i linię wizualnąej komunikacji. Po stronie agencji znalazła się także pełna produkcja animowanego spotu, wprowadzającego produkt w świat digitalu. Na potrzeby kampanii powstały animacje o długościach 30”, 15” oraz 6”, w których oprócz kolorowych puszek ważną rolę odgrywa muzyka. Dedykowany podkład skomponował i wykonał znany beat boxer – Blady Kris.

Hand Made odpowiada też za działania w social mediach (uwzględniając koncepcję działań z Chatbotem oraz gry w aplikacji Post Sticker). Letnia kampania nowego napoju Tymbark Crazy Fun potrwa do końca lipca. Całość działań w digitalu oznaczona jest hashtagiem: #składasie. Wszystkie wersje spotów są już dostępne w serwisie YouTube.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje