
Nowa kampania telewizyjna leku Prostamol® UNO od Hand Made

1 września 2020 rusza kampania telewizyjna leku Prostamol® UNO. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i nadzór nad realizacją reklamy. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że wystąpili w niej prawdziwi strażacy.
Prostamol® UNO to lek, który pomaga w łagodzeniu objawów związanych z rozrostem gruczołu prostaty, powodujących obniżenie komfortu życia mężczyzn po 40-tce. Nowoczesny spot, w którym postawiono na czytelną metaforę i dynamiczny montaż, pozwolił uzyskać jasny przekaz dotyczący efektywności jego działania. W zdjęciach, obok aktorów, wzięli udział trzej prawdziwi strażacy.
Spot opiera się na analogii między męskim problemem a potencjalnymi trudnościami w pracy strażaków. Poza wypracowaniem klarownej metafory, zależało nam na zachowaniu silnego, męskiego charakteru całej kreacji — i tutaj ekipa strażaków okazała się niezastąpiona. Symboliczne przedstawienie kapsułki Prostamol UNO w formie strażackiego koguta to wizualizacja działania leku, który szybko przybywa na pomoc mężczyznom w potrzebie.
Zofia Tarnawczyk
Copywriter w Hand Made
W trakcie kręcenia jednej ze scen usłyszeliśmy syrenę. Okazało się, że konieczna jest interwencja strażaków w terenie. Na szczęście nikt nie ucierpiał, ale dzięki tej sytuacji mogliśmy zobaczyć szybką i zorganizowaną akcję. Koncept kreatywny, jaki zaprezentowała agencja Hand Made, od razu zyskał naszą aprobatę, ponieważ jasno pokazuje w jaki sposób działa lek.
Magdalena Krakowska
Senior Product Manager w Berlin-Chemie
Kreacją spotu zajęli się Zofia Tarnawczyk (copywriter) i Dominik Krupczak (art director), projekt prowadzi Magda Ludwig (account manager). Za produkcję spotów w reżyserii Macieja Szwabe odpowiada dom produkcyjny Garaż Studio Filmowe.
To kolejna udana współpraca Hand Made i Berlin-Chemie. Agencja jest również autorem kampanii m.in. dla takich marek jak Flavamed i Lioton.
BERLIN-CHEMIE (grupa MENARINI) to globalna firma farmaceutyczna, będąca m.in. producentem leku Prostamol® UNO. W swojej działalności skoncentrowana jest na dwóch celach strategicznych: badaniach i rozwoju globalnym. Powyższe kierunki umożliwiają zastosowanie innowacyjnych leków z korzyścią dla pacjentów na całym świecie.
Hand Made to kreatywna agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji przez Internet (w tym social media), po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made co roku jest wysoko oceniana przez klientów i branżę. W 2019 w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2019, przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown, po raz kolejny otrzymała wyróżnienie “Agencja Reklamowa Roku: nieustępliwi do końca". Działania agencji otrzymały także najwyższą ocenę w raporcie "Panorama Reklamy" magazynu Press.