Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Hand Made odpowiada za ideę kreatywną i przeprowadzenie akcji, projekt dedykowanych aktywacji stron internetowych oraz komunikację kampanii w social media. W aktywacji weźmie udział ponad 300 wybranych punktów sprzedaży i lokali w całym kraju. Skanując kod QR z paragonu po zakupie, konsumenci zostają przekierowani do strony konkursowej, gdzie mają szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród (kurs robienia makaronu we Włoszech, albo jeden ze 100 voucherów do pyszne.pl na zakup włoskiego jedzenia). Jednocześnie o wygraną walczą również lokale, które zbiorą najwięcej chętnych do udziału w konkursie.
Hand Made świadczy usługi z zakresu full service, a organizacja aktywacji konsumenckich jest jedną z kluczowych kompetencji agencji. Od idei kreatywnej, przez kreację, a także promocję akcji. Agencja obsługiwała w tym zakresie również inne międzynarodowe marki z portfolio Kompanii, między innymi Kozel, Pilsner Urquell czy Redd’s.
Kompania Piwowarska jest liderem na polskim rynku piwa. W portfolio znajdują się najchętniej wybierane przez Polaków marki: Lech, Tyskie i Żubr, piwne specjalności marki Książęce, bogaty wybór piw smakowych i bezalkoholowych oraz marka Peroni, czyli włoskie piwo o idealnie zbalansowanej goryczce i aromacie, dla osób ceniących najwyższą jakość i doskonały smak.
Hand Made od 18 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów - w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.