Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Kurs na czyste morze z Continental

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Kurs na czyste morze z Continental

Marka Continental wystartowała z wyzwaniem, w którym zachęca do ratowania środowiska. Za komunikację akcji w social media odpowiada agencja reklamowa Hand Made.

Agencja jest autorem hasła oraz key visuala tegorocznej akcji Continental “Kurs na czyste morze”, a także odpowiada za jej komunikację i promocję w mediach społecznościowych. W okresie letnim, kiedy jesteśmy bardziej aktywni fizycznie, warto wykorzystać energię na realną pomoc dla środowiska naturalnego. W ten sposób marka, już po raz trzeci, angażuje się w akcję instalacji koszy wyłapujących odpady w Morzu Bałtyckim. Wykorzystując aplikację Activy, można rejestrować swoją aktywność fizyczną i zdobywać punkty. Finalna liczba zostanie wymieniona na konkretną kwotę, którą marka Continental przekaże Fundacji MARE.

Nasza akcja skierowana jest do wszystkich, którzy chętnie spędzają aktywnie czas, i którym zależy na poprawie jakości środowiska naturalnego. Wiemy, że odpowiedzialność za przyszłość naszej planety spoczywa na nas wszystkich, dlatego bezustannie inwestujemy czas i zasoby w rozwój nowych technologii, materiałów alternatywnych oraz ekologicznych procesów produkcyjnych. W tej edycji zaprosiliśmy do współpracy agencję Hand Made, która kompleksowo zaopiekowała się jej projektem i komunikacją.

Ewa Ostapczuk
Public Relations Manager w Continental

Współpraca agencji Hand Made i Continental obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 roku.

Jako agencja chętnie podejmujemy się prowadzenia projektów związanych z obszarem CSR. Dostarczanie mądrych rozwiązań, które efektywnie wpływają na wizerunek klienta oraz jednocześnie zachęcają do dbania środowisko to sytuacja korzystna dla wszystkich.

To nie pierwsze działania agencji Hand Made wspierające projekty proekologiczne czy społeczne. W tym roku agencja została laureatem konkursu “Dobroczyńca Roku 2024” w kategorii “Pomoc społeczna i charytatywna” za działania prowadzone dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości.

Continental jest jednym z wiodących producentów opon w Europie oraz jednym z pięciu największych dostawców motoryzacyjnych na świecie. Marka niestrudzenie pracuje nad rozwojem innowacyjnych technologii oraz zrównoważonych produktów i usług w całym swoim łańcuchu wartości, od pozyskiwania materiałów po recykling zużytych opon. Do 2030 roku producent opon klasy premium dąży do tego, aby całe produkowane przez niego ogumienie zawierało ponad 40% materiałów odnawialnych i pochodzących z recyklingu.

Hand Made od 18 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje