
Kampania Espumisan MAX w trzech telewizyjnych odsłonach

Agencja reklamowa Hand Made zrealizowała kampanię telewizyjną dla marki Espumisan MAX.
W ramach współpracy agencja opracowała koncepcję kreatywną spotów wraz ze scenariuszami. Spot Espumisan MAX zrealizowano w trzech wersjach, dopasowanych do różnych okresów roku. Kampania przedstawia historię bohatera, który mógłby cieszyć się chwilą z rodziną , ale musi walczyć z dyskomfortem spowodowanym wzdęciami. Spot opowiada o emocjach mężczyzny pokazując jego zagubienie i zawstydzenie, a także wskazuje na ich przyczynę, wykorzystując do tego zabieg typograficzny - symbolem fizycznych objawów wzdęć jest powiększająca się litera “O” w napisach na ekranie.
W efekcie powstała atrakcyjna wizualnie reklama, która pokazuje realne emocje i ich przyczynę, ale przede wszystkim szybki sposób na pozbycie się problemu wzdęć, a tym samym przyniesienie ulgi i komfortu.
To nie pierwszy projekt realizowany przez Hand Made dla koncernu BERLIN-CHEMIE. Agencja przygotowała także kampanię dla leku Prostamol UNO oraz kapsułek Espumisan.
Hand Made do produkcji telewizyjnych korzysta z wyspecjalizowanego zespołu, który umożliwia efektywny nadzór nad produkcją i jej budżetem, jak również postprodukcję materiałów. Agencyjne studio produkcyjne tworzy materiały 2D i 3D, wizualizacje, animacje, wideo, a także kompleksowo spoty reklamowe.
BERLIN-CHEMIE to międzynarodowy producent nowatorskich leków, mogący poszczycić się bogatą tradycją. Od 1992 r. spółka należy do globalnej Grupy MENARINI, która od dziesięcioleci jest liderem włoskiego rynku farmaceutycznego. BERLIN-CHEMIE odpowiada za działalność farmaceutyczną w Niemczech, Europie Wschodniej i krajach WNP.
Hand Made od 18 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów - w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.