
Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Continental

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
Współpraca obejmie działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację.
Idea kreatywna zaproponowana przez Hand Made w całości odpowiedziała na założenia i cele marki Continental, a wieloletnie doświadczenie agencji w obszarze SoMe było dodatkowym czynnikiem, który zadecydował o wyniku przetargu.
Ewa Zawadzka
Brand & Digital Manager w Continental
Czy komunikacja opon zawsze musi być o samochodzie, bieżniku, generycznych atrybutach i wielkiej, czarnej oponie? Wierzymy, że nie. Postanowiliśmy opowiedzieć o Continental inaczej, prezentując zalety produktów w nieoczywisty sposób.
Aleksandra Jankowska
Account Manager w Hand Made
Continental jest jednym z wiodących producentów opon w Europie. Marka jest również jednym z pięciu największych dostawców motoryzacyjnych na świecie, z oddziałami specjalizującymi się w układach hamulcowych, oprzyrządowaniu, systemach i komponentach podwozi, elektronice samochodowej czy rozwiązaniach informacyjno-rozrywkowych.
Hand Made od 18 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów - w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.