Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Hand Made i Tymbark z kampanią na rynkach zagranicznych

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Hand Made i Tymbark z kampanią na rynkach zagranicznych

Crazy Fun to nowy produkt marki Tymbark z portfolio Maspexu. Dedykowany młodzieży gazowany napój w puszce pojawił się rok temu na półkach sklepowych w całej Polsce. W maju bieżącego roku ruszyły aktywności wspierające wprowadzenie produktu na rynkach rumuńskim (kampania digital) i węgierskim.

Kampanię wprowadzającą napój na polski rynek, wspólnie z zespołem marketingu Tymbarku, przeprowadziła agencja Hand Made. Agencja odpowiedzialna była za wypracowanie platformy komunikacyjnej, a następnie realizację całości działań reklamowych (w tym digital i social media), opartych o wyprodukowany przez Hand Made spot z autorską muzyką.

Na bazie efektywnych działań w Polsce (kampania została doceniona w konkursach KTR i Kreatura) agencji powierzono aktywności również na rynkach rumuńskim (kampania digital) i węgierskim, gdzie launch produktu - tutaj o nazwie TopJoy - został wprowadzony poprzez kampanię TV, wspartą aktywnościami digitalowymi. To kolejna współpraca na linii Hand Made - Maspex. Agencja realizowała już aktywności m.in dla Mlekołaków, Decomorreno czy Kubusia.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje