
Wiejskie Ziemniaczki przedłużają współpracę z Hand Made

Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę social media marki z portfolio Lorenz.
Hand Made rozwija komunikację w kanałach społecznościowych, która odwołuje się do polskości i swojskości – fundamentów marki Wiejskie Ziemniaczki. Kontynuacja współpracy obejmie przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści, prowadzenie aktywacji konsumenckich oraz dedykowane sesje zdjęciowe. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 roku, a decyzja o jej przedłużeniu została podjęta bez przetargu.
Zamiast skupiać się tylko na sielskich wakacjach na wsi, doceniamy codzienne momenty i odnajdujemy w nich radość. Chętnie wykorzystujemy insighty oraz gry słów, a ponieważ zależy nam na autentyczności - tworzymy także autorskie, lifestylowe sesje zdjęciowe. To dzięki nim możemy zaprezentować produkty w realnych przestrzeniach i kontekstach.
Dominika Janiszewska
Senior Copywriter w Hand Made
Kreatywne treści, świetna komunikacja i szybka reakcja na trendy sprawiły, że przedłużenie współpracy z agencją Hand Made było dla nas oczywiste - wiemy, że nasze social media są w najlepszych rękach.
Aleksandra Paciorek
Starszy Kierownik ds. Marki, PR i Komunikacji Korporacyjnej w Lorenz
Wiejskie Ziemniaczki od Lorenz to marka, która na polskim rynku oferuje znane i swojskie smaki - jak kultowe Masło z solą czy Koperek - odwołując się do polskiego sentymentu.
Hand Made od 19 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów - w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.