Czytaj
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Redd’s Mango i Cytryna - nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych

3/4/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Redd’s Mango i Cytryna - nowy, egzotyczny smak w kolekcji piw smakowych

Wiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska.

Tego jeszcze nie było! Do doskonale znanej kolekcji Redd’sa: wytrawnego Bianco, słodkiej Maliny z Granatem, orzeźwiającego Jabłka z Trawą Cytrynową i delikatnie cierpkiej Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna. Słodki, tropikalny aromat mango zniewalający jak ciepła, morska bryza na rajskiej plaży, przełamany orzeźwiającą nutką cytryny – oto bohater nadchodzącego sezonu. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa Mango i Cytryna przenosi w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych optymizmu wakacji. W tym sezonie szklanka z Redds’em będzie zawsze do połowy pełna! Nowy Redd’s Mango i Cytryna dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml.

Redd’s Mango i Cytryna debiutuje, podbijając serca fanek i fanów, a cała rodzina… zmienia szatę graficzną! Na sklepowych półkach można już znaleźć kolekcję Redd’sa w odświeżonej odsłonie. Nowe etykiety, których centralnym elementem identyfikującym smaki są apetyczne i charakterystyczne dla danego wariantu owoce, dodają lekkości designowi butelki. Graficzna forma owoców przywodzi na myśl artystyczne tatuaże, a intensywne kolory zapraszają do świata pełnego smaku, przyjemności, pozytywnych emocji i zabawy.

Także w marcu startuje nowa platforma komunikacyjna pod hasłem Let’s Redd’s. W zabieganym świecie, stawiającym na co dzień wiele wymagań́, kobiety ulegają coraz większej presji słuchając o tym, jak powinny wyglądać i jak być idealnymi w swoich rolach. Redd’s zaprasza do tego, aby na moment zwolnić, zrzucić maski, wyluzować i zaakceptować siebie takim, jakim jest się naprawdę. Ostatecznie wszyscy tego potrzebujemy – czasu bez instagramowych filtrów i dress code’ów, kiedy możemy smakować́ życie po prostu tak, jak nam się podoba. Świat i obowiązki mogą chwilę zaczekać. Redd’s zachęca do spojrzenia na rzeczywistość z przymrużeniem oka, zmiany perspektywy i nabrania odrobiny dystansu do codzienności.

W naszej nowej komunikacji prezentujemy różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Zachęcamy do dostrzegania i doceniania drobnych przyjemności, ulotnych chwil, spontanicznych spotkań. Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że także wśród panów nie ma fanów Redd’sa.

Izabela Ciupińska
Brand Manager marki Redds

Redd’s have fun, Redd’s meet, Redd’s chill… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!

dodaje Izabela Ciupińska

Kampania obejmie spot telewizyjny, działania w digitalu oraz szereg aktywacji konsumenckich. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach i digitalu prowadzi agencja Hand Made. Projekt nowych opakowań jest autorstwa agencji Opus B Brand Design.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects