
Hand Made socialowo dla marki Pizza Hut

Krakowska agencja reklamowa od połowy czerwca odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w mediach społecznościowych. Marka na swoich profilach prezentuje się w nowej, odświeżonej odsłonie. Hand Made, oprócz prowadzenia komunikacji marki w mediach społecznościowych, zajmuje się również obsługą Klientów na fanpage’u.
Dzięki nowej linii kreatywnej Facebook i Instagram Pizzy Hut nabrały lekkości i wyrazistości, jak ciasto na pizzę, które zawsze robione jest z najwyższej jakości składników.
Postawiliśmy na piękne zdjęcia produktowe osadzone w prostej i czytelnej grafice przekazując przy tym w lekkiej i zabawnej formie istotę oferty.
Zofia Tarnawczyk
Copywriter w Hand Made
Agencja działania w mediach społecznościowych wspiera kampaniami reklamowymi, wizerunkowymi i prosprzedażowymi. Warto zaznaczyć, że działania te prowadzone są bardzo intensywnie. Wśród efektów prowadzonych działań jest m.in. zdecydowany wzrost zaangażowania użytkowników, co widoczne jest w znaczącym wzroście interakcji.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made ze względu na profesjonalizm i bardzo dobrą współpracę. Zaproponowana komunikacja okazała się bardzo trafna, zyskując pozytywny odbiór wśród naszych fanów.
Małgorzata Bukowska
Digital Communication Manager w Pizza Hut
Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.
Pizza Hut to jedna z największych sieci restauracyjnych typu casual dining na świecie. Właścicielem marki Pizza Hut jest Yum! Brands, Inc. z siedzibą w Dallas, w stanie Teksas, w Stanach Zjednoczonych). W listopadzie 2018 roku Pizza Hut obchodzi 60-lecie swojego powstania. Warto pamietać, że pizza - flagowe danie marki Pizza Hut - swoją wyjątkowość zawdzięcza opracowanemu w 1980 roku cieście PAN - grubemu, delikatnemu i puszystemu w środku oraz lekko chrupiącemu na zewnątrz.