Czytaj
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Hand Made socialowo dla marki Pizza Hut

3/4/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Hand Made socialowo dla marki Pizza Hut

Krakowska agencja reklamowa od połowy czerwca odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w mediach społecznościowych. Marka na swoich profilach prezentuje się w nowej, odświeżonej odsłonie. Hand Made, oprócz prowadzenia komunikacji marki w mediach społecznościowych, zajmuje się również obsługą Klientów na fanpage’u.

Dzięki nowej linii kreatywnej Facebook i Instagram Pizzy Hut nabrały lekkości i wyrazistości, jak ciasto na pizzę, które zawsze robione jest z najwyższej jakości składników.

Postawiliśmy na piękne zdjęcia produktowe osadzone w prostej i czytelnej grafice przekazując przy tym w lekkiej i zabawnej formie istotę oferty.

Zofia Tarnawczyk
Copywriter w Hand Made

Agencja działania w mediach społecznościowych wspiera kampaniami reklamowymi, wizerunkowymi i prosprzedażowymi. Warto zaznaczyć, że działania te prowadzone są bardzo intensywnie. Wśród efektów prowadzonych działań jest m.in. zdecydowany wzrost zaangażowania użytkowników, co widoczne jest w znaczącym wzroście interakcji.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made ze względu na profesjonalizm i bardzo dobrą współpracę. Zaproponowana komunikacja okazała się bardzo trafna, zyskując pozytywny odbiór wśród naszych fanów.

Małgorzata Bukowska
Digital Communication Manager w Pizza Hut

Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.

Pizza Hut to jedna z największych sieci restauracyjnych typu casual dining na świecie. Właścicielem marki Pizza Hut jest Yum! Brands, Inc. z siedzibą w Dallas, w stanie Teksas, w Stanach Zjednoczonych). W listopadzie 2018 roku Pizza Hut obchodzi 60-lecie swojego powstania. Warto pamietać, że pizza - flagowe danie marki Pizza Hut - swoją wyjątkowość zawdzięcza opracowanemu w 1980 roku cieście PAN - grubemu, delikatnemu i puszystemu w środku oraz lekko chrupiącemu na zewnątrz.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Watch the spot
More
Google Maps
Powly
About
All projects