
Continental przedłuża współpracę z Hand Made

Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
Współpraca obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację.
Początkowo nasza współpraca zakładała głównie wsparcie dla kanałów social media marki Continental. Ogromne zaufanie klienta szybko zaowocowało jednak dodatkowymi zleceniami. Wspieraliśmy komunikacyjnie jeden z najciekawszych projektów CSR “Kurs na czyste morze”, a także zaprezentowaliśmy markę Barum (której właścicielem jest Continental) zupełnie nowej, młodszej grupie docelowej przy zaangażowaniu TikTokerów.
Bartłomiej Pałacki
Copywriter w Hand Made
Firmy współpracują ze sobą od roku. Czynnikiem, który zadecydował o bezprzetargowym przedłużeniu współpracy firm jest zaufanie i owocna, dotychczasowa współpraca realizująca cele marki.
W ciągu ostatniego roku udowodniliśmy, że jesteśmy godnym zaufania partnerem. Nasza skuteczność i zaangażowanie sprawiły, że współpraca z marką Continental przerodziła się w strategiczne partnerstwo.
Bartłomiej Pałacki
Copywriter w Hand Made
Continental jest jednym z wiodących producentów opon w Europie. Marka jest również jednym z pięciu dostawców motoryzacyjnych na świecie, z oddziałami specjalizującymi się w układach hamulcowych, oprzyrządowaniu, systemach i komponentach podwozi, elektronice samochodowej czy rozwiązaniach informacyjno-rozrywkowych.
Hand Made od 19 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów - w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.