Lisner.
Poczuliśmy ŚLEDZikość północy i zaprojektowaliśmy ogólnopolską loterię dla marki Lisner.
wyzwanie.
Głównym celem kampanii było stworzenie mechanizmu loterii, który jest dobrze znany konsumentom. Mając świadomość, że naszym odbiorcą jest tzw. "light user", czyli osoba korzystająca z produktu sporadycznie, stanęliśmy przed wyzwaniem: jak skutecznie zachęcić ją do zaangażowania się w interakcję z marką.
rozwiązanie.
Zaprojektowaliśmy loterię, która była nie tylko intuicyjna dla użytkowników, ale także skutecznie przyciągała ich uwagę. Aby zwiększyć zaangażowanie, dodaliśmy interaktywne elementy, takie jak gra online dostępna podczas rejestracji paragonu na stronie. Cel? Jeszcze głębsze zanurzenie użytkownika w świat marki! Kampanię wspierały intensywne działania promocyjne w digitalu i telewizji, co dodatkowo wzmocniło przekaz.
Aby zwiększyć zaangażowanie, dodaliśmy interaktywne elementy, takie jak gra online dostępna podczas rejestracji paragonu na stronie.
podsumo-wanie.
Kampania nie tylko zwiększyła sprzedaż, ale zbudowała trwałą więź z konsumentami. Dłuższy czas spędzony na stronie, pozytywne komentarze użytkowników oraz zaangażowanie w interaktywne elementy, przełożyły się na wzrost zainteresowania marką Lisner. Odpowiednio zaplanowana strategia działań w digitalu i telewizji dodatkowo umocniła wizerunek marki Lisner.
inne realizacje.
Samsung.
Przygotowaliśmy ideę kreatywną oraz odpowiadaliśmy za produkcję spotu reklamowego, materiałów graficznych i strony konkursowej z udziałem ambasadora marki - Wojtka Sokoła.
Green Cell.
Przygotowaliśmy wdrożenie nowego produktu marki Green Cell.
Tymbark.
Z sukcesem wprowadziliśmy nowy produkt marki na rynku polskim, rumuńskim i węgierskim!