Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Wyróżnieni w rankingu Kantar Creative Effectiveness Awards 2021

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Wyróżnieni w rankingu Kantar Creative Effectiveness Awards 2021

W tym roku, po raz pierwszy w historii Kantar Creative Effectiveness Awards, analizie poddano również reklamy z Polski. Wyróżnionych zostało osiem rodzimych kreacji, w tym kampania Hand Made dla OTOMOTO.

Rok 2020 okazał się pomyślny dla siedmiu polskich agencji. Efektywność ich kreacji – oceniona przez konsumentów w międzynarodowym rankingu – osiągnęła tak wysoki poziom, że do Polski trafiło aż 8 wyróżnień – 5 w kategorii Open i 3 w kategorii Reklama świąteczna. Agencja Hand Made otrzymała wyróżnienie za spot „Bardziej się nie da. Komis” [link]. Klientem była platforma motoryzacyjna OTOMOTO.

W uzasadnieniu czytamy:

(...) żeby mówić o rzeczach ważnych dla ludzi, nie trzeba od razu sięgać po społeczną odpowiedzialność biznesu. Trzeba uważnie wsłuchać się w ich potrzeby, na chwilę wejść w ich skórę, a następnie mieć pomysł, jak tę wiedzę przekuć w trafny koncept kreatywny. Taki pomysł miało Otomoto w spocie „Bardziej się nie da. Komis”, gdzie marka postawiła na… szczerość. Zrozumienie wyzwań związanych z zakupem samochodu, jakie marka okazała konsumentom i uczciwość, z jaką się im zaprezentowała – silnie ich ujęły.

Kantar przeanalizował w sumie ponad 10 tys. reklam z całego świata.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje