Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Udany launch nowego Tiguana

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Udany launch nowego Tiguana

W maju br. został wprowadzony do salonów sprzedaży nowy Tiguan - długo wyczekiwany model Volkswagena. Pojawieniu się nowego Tiguana towarzyszyły liczne działania komunikacyjne pod hasłem „Doskonałość to dopiero początek”.

Długo wyczekiwana - nowa generacja Tiguana oczarowała odbiorców stylistyką, dostępnością jednostek napędowych i przede wszystkim nowatorskimi rozwiązaniami. Nowego Tiguana wyposażono w najbardziej innowacyjne systemy Volkswagena. Premiera modelu była największym wydarzeniem tego roku, zarówno dla samej marki, jak i wszystkich fanów SUV-ów w całej Polsce. Ten model - jak informuje importer - jeszcze przed oficjalną premierą zamówiono w 1000 egzemplarzach.

Premiera nowego Tiguana wsparta została kampanią w dominujących stacjach telewizyjnych, radiowych oraz kanałach digitalowych. Wiele uwagi poświęcono optymalizacji i sprecyzowaniu przekazu pod odpowiednie grupy docelowe. Volkswagen zainwestował również w niestandardowe działania.

Spójna historia, która angażuje odbiorcę na wiele sposobów m.in. za pomocą nowoczesnych nośników i rozwiązań mediowych sprawiła, że Tiguan stał się partnerem bloggerów na offroadowych szlakach i kompanem każdego odbiorcy.

Działania komunikacyjne prowadzone będą z różną intensywnością do końca bieżącego roku.

Strategię komunikacji oraz działania w kanałach ATL/BTL przygotowała agencja Hand Made. Kampanie digitalowe realizuje K2. Media na potrzeby kampanii zaplanował Mediacom.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje