Ponownie wysokie noty w Raporcie: Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
Agencja Hand Made kolejny rok z rzędu została doceniona przez klientów w najnowszym badaniu organizowanym przez MMP i Kantar Polska. Wyniki wskazują wzrosty w większości badanych obszarów względem ubiegłego roku.
W minionym roku agencja otrzymała wyróżnienie. W 2023 klienci jeszcze mocniej docenili Hand Made w większości obszarów, które analizuje coroczne badanie:
- “agencja informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest budżet” (ocena: 5,1)
- “agencja rozumie brief” (ocena: 5,2)
- “usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy” (ocena: 5,0)
- “agencja przestrzega zasad etyki zawodowej” (ocena: 5,7)
- “agencja ma dobrą opinię w branży” (ocena: 5,8)
- “agencja oferuje usługi 360 stopni” (ocena: 5,2)
- “agencja potrafi zapewnić wsparcie technologiczne w działaniach online” (ocena: 5,5)
- “agencja potrafi stworzyć wartościowe treści wykraczające poza konwencjonalną reklamę” (ocena: 5,3)
- “agencja wywiązuje się z obietnic składanych w przetargach” (ocena: 5,1)
Działania agencji skupiają na projektowaniu mądrych rozwiązań dla marketingowych wyzwań. Na szczególną uwagę zasługuje więc wysoka ocena współpracy w kontekście marketingowych problemów, z którymi na co dzień mierzą się klienci. Hand Made dostarcza skuteczne rozwiązania we wszystkich kluczowych kanałach.
W 2022 r. agencja znacznie poszerzyła portfolio klientów – zyskała 16 nowych budżetów. Rozbudowała też kompetencje (produkcja i postprodukcja wideo, foto). Ma stabilny zespół, część menedżerów awansowała.
Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, 2023 | MMP & Kantar
Wśród wyróżnionych projektów, które Hand Made przeprowadziła w 2022 roku, zostały wskazane:
- Kampania świąteczna dla marki Samsung “Magia Świąt. Nic więcej” z udziałem jej ambasadora - rapera Wojtka Sokoła.
- Ogólnopolska loteria marki Tic Tac “Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac” z udziałem Joanny Koroniewskiej i Macieja Dowbora.
- Ogólnopolska loteria marki Nutella “Dziel się miłością na Święta i wygraj”.
Jak pokazują wyniki badania Kantara, klienci są zadowoleni ze współpracy, podkreślają atut agencji: potrafi zapewnić wsparcie technologiczne w działaniach online.
Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, 2023 | MMP & Kantar
Agencja posiada bogate doświadczenie w zakresie działań technologicznych. Hand Made prowadzi wewnętrzne studio digitalowe, które wspiera marki w obszarze UX/UI, kompleksowo projektując produkty i usługi cyfrowe, takie jak strony i serwisy internetowe, serwisy korporacyjne, landing page czy aplikacje.
W poprzednich latach Hand Made została czterokrotnie wyróżniona wśród najlepszych polskich agencji reklamowych, zdobywając kolejno wyróżnienia:
Rok 2022: Tytuł “Agencja love brandów”
“Niezwykle ciekawe portfolio obsługiwanych marek, których mogą pozazdrościć największe i najbardziej utytułowane agencje na rynku. Agencja konsekwentnie stawia na rozwój kompetencji full service, a w minionym roku stworzyła wewnętrzne studio produkcyjne.”
Rok 2021: Tytuł “Faworyt klientów”
“Wpisane w markę Hand Made "szycie na miarę" w tak szczególnym okresie jak pandemia okazało się niezwykle skuteczne.”
Rok 2019: Tytuł “Nieustępliwi do końca”
“Klienci szczególnie docenili zadowolenie z produkcji, strategii, wsparcia technologicznego i umiejętności rozwiązywania problemów. Agencja zadbała o zróżnicowanie i powiększenie portfolio oraz poszerzyła zakres prac dla swoich największych klientów.”
Rok 2017: Tytuł “Krakowska siła”
“Sukcesów Hand Made nie da się nie zauważyć. Nie dziwi rosnąca liczba klientów – wyniki badania satysfakcji są dla tej agencji największym dowodem uznania. Klienci bardzo dobrze oceniają pracę agencji, szczególnie ofertę 360 stopni, obsługę kanałów digital oraz umiejętność tworzenia treści wykraczających poza standardową reklamę.”
Raport “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” jest największym tego typu badaniem w Polsce. Tegoroczna edycja powstała ponownie we współpracy redakcji Media Marketing Polska oraz firmy badawczej Kantar Polska. Marketerzy największych marek w Polsce poprzez wywiady telefoniczne oceniali współpracę z czołowymi agencjami reklamowymi. Pełen raport dostępny jest na stronie.