Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Nominacja dla Hand Made w konkursie Mixx Awards 2022

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Nominacja dla Hand Made w konkursie Mixx Awards 2022

Hand Made zdobyła nominację do nagrody w konkursie Mixx Awards organizowanym przez IAB Polska. Agencja została wyróżniona za kampanię zrealizowaną dla marki Tymbark.

Jury Mixx Awards docenia najbardziej inspirujące, skuteczne i kreatywne wykorzystanie kanałów cyfrowych do promocji marki. W tym roku Hand Made zdobyła nominację w kategorii Launch za kampanię “Tak się składa, że Tymbark”.

Crazy Fun to nowy produkt marki Tymbark z portfolio Maspexu. Celem kampanii było dotarcie, z pomocą kanałów digitalowych, do młodej grupy docelowej (13-18 lat). W maju bieżącego roku ruszyły aktywności wspierające wprowadzenie produktu na rynkach rumuńskim (kampania digital) i węgierskim.

Hand Made odpowiedzialna była za wypracowanie platformy komunikacyjnej, a następnie realizację całości działań reklamowych (w tym digital i social media), opartych o wyprodukowany przez agencję spot z autorską muzyką. Kampania została doceniona w konkursach KTR oraz Kreatura.

Gala ogłoszenia zwycięzców Mixx Awards odbędzie się 24 listopada.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje