Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Hand Made z Brązowym Spinaczem

9/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Hand Made z Brązowym Spinaczem

Agencja Hand Made zdobyła nagrodę w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Brąz przyznano w kategorii „NGO i sektor publiczny” za kampanię zrealizowaną dla Szlachetnej Paczki.

Podczas uroczystej Gali, Jury konkursu przyznało 101 nagród - w tym 23 złota, 39 srebrnych i 39 brązowych statuetek. Agencja, wspólnie ze Stowarzyszeniem Wiosna oraz ISTV Media, została nagrodzona za kampanię “Razem stać nas na dobro”. To opowieść o tym, że przez trudniejszą sytuację ekonomiczną wielu z nas stać na mniej. Jest jednak coś, czego inflacja czy drożyzna nas nie pozbawią. To wspólne działanie, możliwość niesienia wsparcia i radość, która płynie z jednoczenia się w pomaganiu.

Hand Made pracuje ze Stowarzyszeniem Wiosna i Szlachetną Paczką na zasadach pro publico bono, wspierając instytucję strategicznie i kreatywnie od 5 lat. W tym roku kampania Szlachetnej Paczki otrzymała nominację Effie w kategorii Long Term, a w 2020 agencja została nagrodzona brązową statuetką za kampanię “Pomóż tym, którzy mają mniej szczęścia”.

Złote Spinacze to konkurs mający na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania organizacji, firm oraz instytucji. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje