Hand Made z Brązowym Spinaczem
Agencja Hand Made zdobyła nagrodę w prestiżowym konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Brąz przyznano w kategorii „NGO i sektor publiczny” za kampanię zrealizowaną dla Szlachetnej Paczki.
Podczas uroczystej Gali, Jury konkursu przyznało 101 nagród - w tym 23 złota, 39 srebrnych i 39 brązowych statuetek. Agencja, wspólnie ze Stowarzyszeniem Wiosna oraz ISTV Media, została nagrodzona za kampanię “Razem stać nas na dobro”. To opowieść o tym, że przez trudniejszą sytuację ekonomiczną wielu z nas stać na mniej. Jest jednak coś, czego inflacja czy drożyzna nas nie pozbawią. To wspólne działanie, możliwość niesienia wsparcia i radość, która płynie z jednoczenia się w pomaganiu.
Hand Made pracuje ze Stowarzyszeniem Wiosna i Szlachetną Paczką na zasadach pro publico bono, wspierając instytucję strategicznie i kreatywnie od 5 lat. W tym roku kampania Szlachetnej Paczki otrzymała nominację Effie w kategorii Long Term, a w 2020 agencja została nagrodzona brązową statuetką za kampanię “Pomóż tym, którzy mają mniej szczęścia”.
Złote Spinacze to konkurs mający na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce. Poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR, wspiera profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania organizacji, firm oraz instytucji. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.