Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje
Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.

Chwytaj lato z H&M w kampanii „H&M x Ty”

8/1/2025
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF

Chwytaj lato z H&M w kampanii „H&M x Ty”

Sezon wakacyjny powoli się kończy, tymczasem marka H&M postanowiła umilić ten czas swoim klientom, zatrzymując letnie wspomnienia w projektach Ani Rudak. Idea związana jest z niestandardową kampanią digitalową „H&M x Ty”, powstałą z myślą o Klubowiczach Hello H&M Member.

Kampania „H&M x Ty” to efekt współpracy marki z agencją Hand Made. Została ona stworzona z myślą o klientkach zarówno sklepów online, jak i stacjonarnych. Letnia aktywacja H&M to nie tylko atrakcja dla klientów będących stałymi użytkownikami programu lojalnościowego Hello H&M Member. To także zachęta dla osób, które się w nim dotąd nie rejestrowały. Obie grupy miały w lipcu szansę na zdobycie personalizowanych nagród w postaci letnich apaszek, zaprojektowanych przez polską ilustratorkę – Anię Rudak. Artystka przygotowała również key visual akcji, który stał się m.in. częścią billboardu, jaki zawisł nad flagowym sklepem w centrum Warszawy. A to nie wszystko…

Stylizacje na Instagramie i benefity w sklepach

Klubowicze mogli także zdobyć wyjątkowe nagrody w ramach konkursu na letnią stylizację na Instagramie. Publikując zdjęcie z odpowiednimi hasztagami: #HMxME #HMMEMBERPL klienci mieli szansę wygrać limitowane opaski (również z ilustracją Ani Rudak), a najciekawsze zgłoszenia otrzymały dodatkowo karty prezentowe H&M o wartości 300 zł. W sklepach stacjonarnych natomiast, Klubowicze podczas zakupów w H&M home mogli odbierać plakaty (w trzech wersjach) z letnimi grafikami ilustratorki – jako bonus do wydanych min. 120 zł, a Klubowicze Premium – nietuzinkowe piny inspirowane latem.

Współtworzona kolekcja limitowana

Wszystkie grafiki autorstwa Ani Rudak, wykorzystane do przygotowania limitowanych akcesoriów w ramach kampanii „HM x Ty”, powstały na bazie zdjęć nadesłanych w lipcu przez Klubowiczów Hello H&M Member. Stanowią one kolaż wakacyjnych wspomnień, ukrytych w motywach roślinnych, zwierzęcych, z elementami nawiązującymi do kobiecych pasji. Za pomysł i realizację wakacyjnej kampanii stworzonej na potrzeby programu lojalnościowego Hello H&M Member odpowiada agencja reklamowa Hand Made. By dowiedzieć się jak wyglądały kulisy prac, zachęcamy do wejścia na profil H&M na FB i obejrzenia krótkiego wideo, wyprodukowanego również przez Hand Made. Reżyserem spotu i autorem zdjęć jest Marcin Piechowski.

No items found.
Udostępnij:
Pobierz:
docx
PDF
Author image
Patrycja Kotlarz
Marketing Executive Hand Made
690 809 444
Author image
Dominik Wełna
Business Developer Hand Made
506 068 772
Czytaj
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje