OTO-MOTO.

Stworzyliśmy nową platformę komunikacyjną, która miała za zadanie angażować odbiorców emocjonalnie.

Ekran komputera prezentujący stronę internetową serwisu Otomoto.

wyzwanie.

Szukanie samochodu to nie tylko przeglądanie ogłoszeń. To mnóstwo wątpliwości, emocji i potrzeba pewności. Po latach komunikacji opartej na racjonalnych argumentach, Otomoto potrzebowało nowego sposobu dotarcia do potencjalnych klientów.

rozwiązanie.

Otomoto to serwis, który pomaga w podjęciu właściwej decyzji związanej z kupnem samochodu. Opowiedzieliśmy o tym w spotach telewizyjnych oraz w kampanii digitalowej - za pomocą 5 krótkich wideo stworzonych przez nasz wewnętrzny dział animacji. Powierzono nam również pełną obsługę kanałów social media. Nasze działania przerwała pandemia, co spowodowało niespodziewane ograniczenia. Pamiętaliśmy jednak o pozytywnych emocjach i szybko dostosowaliśmy komunikację do nowych okoliczności, tworząc np. razem z użytkownikami pierwszą galerię “pięknie nieumytych aut”.

Ekran telefonu prezentujący stronę internetową serwisu Otomoto.
Ekran telefonu prezentujący stronę internetową serwisu Otomoto.
Baner reklamowy Otomoto prezentujący wnętrze sportowego samochodu.
Baner reklamowy Otomoto prezentujący czarny sportowy samochód.

Otomoto potrzebowało nowego sposobu dotarcia do potencjalnych klientów.

12,2 mln.

wyświetleń spotu na YouTube

6 mln.

odbiorców spotów na Facebooku

Ponad 1k.

reakcji na posty konkursowe w SoMe

podsumo-wanie.

Otomoto nieustannie się zmienia. Platforma, którą stworzyliśmy pozwala angażować emocjonalnie potencjalnych klientów, adaptować zmiany i opowiadać o nich globalnie wszystkim oddziałom serwisu w Europie.

inne realizacje.

Logotyp agencji reklamowej Hand Made w kolorze białym.
Case study
Zobacz spot
Więcej
Google maps
Powly
O nas
Wszystkie realizacje