Tyskie to jedna z kluczowych marek Kompanii Piwowarskiej. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całokształt działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację i produkcję oraz obsługę mediów społecznościowych.

Jesteśmy zadowoleni z przetargu i poziomu pracy agencji Hand Made. O wygranej zdecydowały bardzo dobre zrozumienie grupy docelowej oraz kreatywne, wychodzące poza schematy pomysły. Doceniliśmy też elastyczność i zaangażowanie agencji - komentuje Łukasz Kulczyna, junior digital manager w Kompanii Piwowarskiej.

Umowa zostanie podpisana na 18 miesięcy. Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczyna się z końcem lipca, a do połowy września nastąpi przekazanie wszystkich obowiązków, w tym obsługi mediów społecznościowych. 

Tyskie to jedno z najstarszych piw w Polsce, a zarazem jedno z najchętniej kupowanych i najpopularniejszych. Należy do kluczowych marek w portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Małopolska wybiera Hand Made do współpracy

Agencja została wybrana do obsługi profilu “Małopolska. Fundusze Europejskie” na Facebooku.