Za wszystkie niezapomniane podróże, bajki opowiedziane na dobranoc, dobrą zabawę i poczucie bezpieczeństwa - za każdą z tych chwil marka Volkswagen, we współpracy z Hand Made, postanowiła podziękować wszystkim tatom. 

23 czerwca, w dzień ojca, pojawił się na Facebookowych tablicach film, który zanotował 1,5 mln wyświetleń. Blisko 4 000 użytkowników zareagowało na posta, a 1200 zapragnęło podzielić się nim z bliskimi. Wiele z nich zaangażowało się również w dyskusję. 

Tę wyjątkową laurkę można zobaczyć na Facebooku i na kanale YouTube Volkswagen Polska. 



Warto wspomnieć, że to nie pierwszy viral stworzony we współpracy z marką. Poprzedni, zatytułowany „Ino jedyn”, również cieszył się dużym uznaniem. 


Udany launch nowego Tiguana

W maju br. został wprowadzony do salonów sprzedaży nowy Tiguan - długo wyczekiwany model Volkswagena. Pojawieniu się nowego Tiguana towarzyszyły liczne działania komunikacyjne pod hasłem „Doskonałość to dopiero początek”.