W trzech najważniejszych dla nas kategoriach: obsługa, strategia i kreacja - zostaliśmy ocenieni bardzo wysoko. Na osiemnaście kategorii, aż w szesnastu otrzymaliśmy noty powyżej średniej. Jednak to, co cieszy nas najbardziej to znaczny wzrost zadowolenia naszych klientów rok do roku - aż 93% ocen jest ponad poziomem z ostatniego badania.
 



Średnia ocen ogólnych? 4,6 na maksymalne 5!
Zadowolenie z kreacji i produkcji? 4,8 na maksymalne 5!
Zadowolenie z obsługi? 4,8 na maksymalne 5!
Zadowolenie ze strategii, badań oraz analiz? 4,5 na maksymalne 5!

Jak wskazuje Millward Brown: „tegoroczne oceny są bardzo dobre; bardzo wysokie noty klienci przyznali za kreację, w ramach której agencja jest w stanie zaoferować produkt wychodzący poza standard; zadowoleni są też ze strategii; bardzo poprawiła się ocena usług 360”.

Warto zwrócić uwagę na punkty za współpracę w zakresie tworzenia kampanii - od rozumienia briefu, poprzez znajomość kategorii produktowych i ich sytuacji rynkowej, oferowanych strategicznych i długofalowych rozwiązań, aż po stworzenie wartościowych treści wykraczających poza konwencjonalną reklamę. Następny etap, jakim jest praca nad projektem, również przedstawia się bardzo dobrze. Przestrzegamy etyki zawodowej, a ponadto widać bezpośrednie przełożenie pomiędzy działaniami agencji a wysokością sprzedaży. Oferujemy usługi 360 stopni, w tym kompleksową obsługę digital i cieszymy się dobrą opinią w branży.

„Agencja miała szansę na wyróżnienie, jednak bez wiedzy o jej finansach przyznanie tytułu jest niemożliwe”- komentuje redakcja Media i Marketing Polska.          
   
Tytuł uciekł nam sprzed nosa, ale dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.

Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i udaną współpracę!











Słodkich snów na dzień ojca

Czy marka samochodowa może w ciekawy sposób złożyć życzenia z okazji dnia ojca? Udowadniamy, że tak. Rozczulając odbiorców lekką formułą i wyjątkowym, bliskim każdemu, przekazem zawartym w krótkim filmie. Efekt? Sami zobaczcie.