"Po bardzo dobrych wynikach naszej pierwszej kampanii na Boże Narodzenie nie mieliśmy wątpliwości, że to dobry kierunek. Pomysł na kampanie jest bardzo spójny z naszą strategią, którą razem z Hand Made opracowaliśmy w 2015 roku. Odwołujemy się w niej do tego co dla nas najważniejsze: rodziny, tradycji i górskiego pochodzenia" - Michał Dobija, specjalista ds. marketingu.

Zakres współpracy obejmuje kampanię radiową, display oraz outdoor. Jej założeniem jest podkreślenie tradycji, z jaką przygotowuje się wyroby marki ZM Żywiec oraz rodzinnej receptury i wysokiej jakości produktów.

Koncepcja zakłada, że doskonały smak i jakość polskich produktów to coś, co pozostaje niezmienne od lat.

Reklamy outdoorowe:





agencja reklamowa full service

Masz pytania, chcesz rozpocząć współpracę?hello@hand-made.plZajmują nas ATL, BTL, DIGITAL (w tym social media) oraz EVENTY.Jesteśmy agencją reklamową full service. Co to znaczy?To znaczy, że wypracowujemy strategicznie osadzone pomysły, które spójnie przekładamy na różne