Uniwersytet Jagielloński pogłębia kontakty z partnerami biznesowymi w celu kształtowania programu nauczania, umożliwiania udziału studentów w projektach komercyjnych i dzielenia się wzajemnie wiedzą z zakresu zarządzania. Tego typu działania wychodzą naprzeciw zarówno potrzebom rynku pracy, jak i wymaganiom, jakie studenci stawiają najlepszym uczelniom.

"Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego to osoba pożądana przez pracodawców, a często także potencjalny pracodawca. Ułatwiamy młodym ludziom dostęp do wykwalifikowanej kadry naukowej, jak i praktyków biznesu. Te dwa filary - poparta badaniami wiedza teoretyczna i doświadczenie wynikłe z praktyki dają absolwentom naszej Uczelni przewagę na rynku pracy" - komentuje profesor Małgorzata Bednarczyk. 

Hand Made to agencja full service, która działa na rynku od 10 lat. Doświadczenie zebrane przez ten czas to kilkaset zrealizowanych reklam i kampanii we wszystkich wiodących mediach - między innymi telewizja, eventy, internet i social media. W portfolio marek znajdują się takie firmy jak: Volkswagen, Idea Bank, Tauron Sprzedaż czy MK Cafe.

Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę marki Dermika należącej do firmy Cederroth

Działania rozpoczęły się w styczniu br. Obejmują reklamę w prasie oraz wsparcie digitalowe. Zaprojektowana linia kreatywna zadebiutowała w prasie reklamą linii Dermika Hydralogiq.