Działania przygotowane przez agencję reklamową Hand Made mają na celu zbudowanie i podtrzymanie świadomości nowej, atrakcyjnej oferty na modele z rocznika 2016. W kampanii Volkswagen pozycjonuje się jako marka, której produkty cechuje najwyższa jakość i niezawodność, a zarazem jest dostępna dla każdego, dzięki innowacyjnym metodom finansowania. Pod hasłem „Oczekuj więcej” pojawiły się reklamy telewizyjne, promujące dodatkowe wyposażenie w cenie samochodu, a także niską ratę miesięczną. Kampania reklamowa trwa od 18 marca.


„W tym roku wyjątkowo szybko zakończyliśmy w Volkswagenie wyprzedaż modeli z 2015 roku. Najnowszą kampanią reklamową zwracamy uwagę klientów na modele z bieżącego rocznika, pokazując, że zakup nowego samochodu, nie musi oznaczać kompromisów. Wybrany model z rocznika 2016 można wzbogacić dowolnie skomponowanymi elementami wyposażenia, które klient otrzyma w cenie. Innowacyjny kredyt pozwoli łatwo sfinansować zakup wymarzonego samochodu” - komentuje Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji w Volkswagen Group Polska.

Volkswagen rozpoczął współpracę z agencją Hand Made w 2014 roku. Od tego czasu agencja nieprzerwanie realizuje działania w zakresie strategii, ATL i BTL. Obecnie Volkswagen posiada 64 stacje dealerskie w całej Polsce, które również posiadają wsparcie reklamowe w postaci materiałów POS projektowanych przez agencję Hand Made.

Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL odpowiada agencja Hand Made, za kampanię w Internecie agencja interaktywna K2, za planowanie i zakup mediów MediaCom.

Spoty reklamowe:




Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ wspierany przez Hand Made

Agencja reklamowa Hand Made podpisała umowę o współpracy z Wydziałem Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Hand Made jest pierwszą agencją reklamową wspierającą Wydział w kształtowaniu programu nauczania dopasowanego do potrzeb rynkowych w ramach specjalności Media społecznościowe w zarządzaniu.