Wszyscy jesteśmy zabiegani, ze znajomymi najczęściej spotykamy się na Facebooku, a sąsiadom w najlepszym razie mówimy przelotne „dzień dobry”. Piwo Kozel to powód, aby wyrwać się z anonimowości i otworzyć na ludzi. Zwłaszcza tych, których znamy tylko z widzenia. W ramach działań ambientowych, na warszawskim Wilanowie powstała czeska wioska. A co się wydarzy gdy na spontaniczne spotkanie zupełnie obce sobie osoby zaprosi… prawdziwy kozel?

Sprawdźcie sami:

Kozel - na spotkanie w czeskim stylu (45")

,,

Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i sympatycznymi reakcjami mieszkańców Miasteczka Wilanów. Mnóstwo osób chętnie zaglądało do środka naszej „instalacji”, a sympatyczny kozioł zadziałał jak magnes. Cieszymy się, że nasza czeska wioska spotkała się z tak pozytywną reakcją Polaków.

Tomasz Chmielewski, Junior Brand Manager marki Kozel

Główne kanały komunikacji to Internet, outdoor oraz działania ambientowe. Hand Made odpowiada również za prowadzenie w trakcie kampanii facebookowego profilu Kozla oraz działania reklamowe w social mediach. Kampania potrwa dwa miesiące.
Key visual opracowała agencja Afekt, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Instalacja została zbudowana przez agencję IQ Marketing, a film wyprodukowało studio TANK.

Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne.
Kozel to marka należąca do Kompanii Piwowarskiej. W Polsce dostępne są Kozel Ležák i Černý, warzone według tradycyjnej, czeskiej receptury.

Monika Frankiewicz

PR Manager

monika.frankiewicz@hand-made.pl

793 443 477

Powiązane artykuły

Pierwszy na świecie bank i coworking w pociągu
Idea Hub Express to pierwszy na świecie oddział banku i przestrzeń do pracy w pociągu. Innowacyjny projekt powstał dzięki wspólnej pracy zespołu Idea Banku oraz agencji Hand Made. 
Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną – nowa kampania marki.
Hand Made i Hoop Polska pogłębiają i rozwijają współpracę w oparciu o flagowy produkt: Hoop Colę, która przechodzi właśnie istotny relaunch. 
Konkurs walentynkowy W.KRUK
Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. Z tej okazji najstarsza marka jubilerska w Polsce, przy współpracy z agencją reklamową Hand Made, organizuje walentynkowy konkurs pod nazwą Miłosna Wiadomość W.KRUK. 
Hand Made digitalowo dla Nestlé Polska
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie.