Pomysł powstał z połączenia trzech faktów.
Pierwszy: przedsiębiorcy podróżujący pociągami często wykorzystują czas podróży na intensywną pracę, do której nie mają jednak odpowiednich warunków.
Drugi: jedną z najważniejszych zasad Idea Banku jest ułatwianie życia przedsiębiorcom.
I trzeci: Idea Bank od 2015 roku prowadzi darmowe coworkingi dla swoich klientów.
Pomysł: ułatwmy życie przedsiębiorcom pracującym w pociągach, tworząc dla nich innowacyjne, pierwsze na świecie połączenie wagonu kolejowego, banku i przestrzeni do pracy - Idea Hub Express.

Dla celów projektu zaadaptowano wagon konferencyjny należący do PKP Intercity. Wagon przypomina Idea Huby, czyli stacjonarne przestrzenie coworkingowe Idea Banku. Jest wyposażony w stoły, wygodne krzesła, a nawet ekran do wyświetlania prezentacji. Do dyspozycji są sprzęty biurowe, takie jak drukarka, skaner, ładowarki do telefonów oraz niezbędne łącza, a także ekspres do kawy i codziennie świeża prasa. Nietypowy wagon pojawi się na trasach Warszawa-Poznań-Warszawa, Warszawa-Kraków-Warszawa i Warszawa-Wrocław-Warszawa.
Podróżować w Idea Hub Expressie może każdy, jednak pierwszeństwo mają klienci Idea Banku. Dla nich przygotowano specjalne vouchery, upoważniające do bezpłatnej podróży.

Idea Bank kieruje swoje produkty głównie do przedsiębiorców. Projekt Idea Hubów rozwija od początku 2015 roku, od tego czasu bankowe centra biznesu odwiedziło ponad 30 tysięcy gości. Instytucja posiada obecnie 8 stacjonarnych placówek Idea Hub w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu. Latem dodatkowo funkcjonował tzw. Summer Hub, zlokalizowany w Warszawie nad brzegiem Wisły.

Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach - od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne.


fot. materiały promocyjne Idea Banku

Monika Frankiewicz

PR Manager

monika.frankiewicz@hand-made.pl

793 443 477

Powiązane artykuły

Hand Made i Kozel zapraszają na spotkania w czeskim stylu
25. kwietnia wystartowała kolejna, trzecia już kampania zrealizowana przez Hand Made dla marki Kozel. 
Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną – nowa kampania marki.
Hand Made i Hoop Polska pogłębiają i rozwijają współpracę w oparciu o flagowy produkt: Hoop Colę, która przechodzi właśnie istotny relaunch. 
Konkurs walentynkowy W.KRUK
Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. Z tej okazji najstarsza marka jubilerska w Polsce, przy współpracy z agencją reklamową Hand Made, organizuje walentynkowy konkurs pod nazwą Miłosna Wiadomość W.KRUK. 
Hand Made digitalowo dla Nestlé Polska
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie.