Hoop Cola otrzymała nową szatę graficzną i logotyp, a symbolem marki została gwiazda. To znak wysokiej jakości produktowej, ale też wartości emocjonalnych, jakie Hoop Cola chce utożsamiać: rodzinności i wsparcia w dążeniu do realizacji marzeń.

,,

Nowa platforma komunikacji jest naturalną kontynuacją zimowej kampanii „Prześlij gwiazdkę”, która była skoncentrowana wokół roli rodziny. Teraz rozwijamy tę historię o nowe konteksty. Wiodący w kampanii spot reklamowy opowiada historię młodego ojca, który po narodzinach syna musiał zrezygnować ze swojej muzycznej pasji. Odkłada więc swoją ukochaną, ikoniczną gitarę na półkę. Po latach, zapomniany instrument odnajduje dorosły już syn. Odkrywa w sobie muzyczną pasję i zakłada zespół. Wszystko prowadzi do zaskakującego happy endu!

Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny w Hand Made

Kolejny raz punktem wyjścia dla historii marki była uniwersalna obserwacja dotycząca relacji. Wielu rodziców musi porzucić ukochane pasje i hobby, kiedy zmieniają się ich priorytety, w momencie narodzin dzieci. Hoop Cola pokaże, że ta sytuacja czasem prowadzi do niezwykłego zakończenia: odkryta po latach „zakurzona” pasja potrafi łączyć pokolenia. Zbliża rodziców i dzieci .

Reklama Hoop Cola - Sięgnij Gwiazd 60s

Kampania reklamowa wykorzystuje długie formaty telewizyjne i online, aby w pełni oddać kontekst i klimat emocjonalnej historii. Nowe dla Hoop Coli będzie szerokie wykorzystanie formatów richmediowych w kampanii display. Całą opowieść dopełni aktywacja w punkcie sprzedaży – wykorzystująca motyw tatuażu oraz wakacyjna promocja sprzedażowa.

Optymizm i mocny kontekst muzyczny – to wyróżniki kampanii, która doda nowej energii konsumentom i marce w chwili kluczowego relaunchu.

Dominik Wełna

Business Developer

Hand Made

dominik.welna@hand-made.pl

506 068 772

Monika Frankiewicz

PR Manager

monika.frankiewicz@hand-made.pl

793 443 477

Powiązane artykuły

Hand Made i Kozel zapraszają na spotkania w czeskim stylu
25. kwietnia wystartowała kolejna, trzecia już kampania zrealizowana przez Hand Made dla marki Kozel. 
Pierwszy na świecie bank i coworking w pociągu
Idea Hub Express to pierwszy na świecie oddział banku i przestrzeń do pracy w pociągu. Innowacyjny projekt powstał dzięki wspólnej pracy zespołu Idea Banku oraz agencji Hand Made. 
Konkurs walentynkowy W.KRUK
Wielkimi krokami zbliża się Święto Zakochanych. Z tej okazji najstarsza marka jubilerska w Polsce, przy współpracy z agencją reklamową Hand Made, organizuje walentynkowy konkurs pod nazwą Miłosna Wiadomość W.KRUK. 
Hand Made digitalowo dla Nestlé Polska
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie. 

Pierwszy na świecie bank i coworking w pociągu

Idea Hub Express to pierwszy na świecie oddział banku i przestrzeń do pracy w pociągu. Innowacyjny projekt powstał dzięki wspólnej pracy zespołu Idea Banku oraz agencji Hand Made.